piatok, 9. marca 2012

Is not cold outside?

Hlavne v pohode..

Občas mi príde zvláštne ako sa ľudia ničia a znepríjemňujú si život kôli kráse. Aj na jednoduchom príklade v zime ísť von v šortkách a svetríku a tváriť sa ako mi je dobre... to je trošku choré. Teda nechcem nikoho uraziť. Móda je skvelá vec. Sebavyjadrenie..záľuba. Ale uznajte, že týrať seba samú kôli nejakému vysnívanému idolu krásy je hlúposť.


Ak sa dievča oblečie naozaj v zimný den tak že jej je zima, vie o tom a aj tak jej to nevadí..hlavne že vyzerá "dobre". Ale prečo? Vedˇ kedˇ mi to je nepríjemné určite by som to nerobila. Toto si môžu dovoliť modelky alebo ľudia ktorý sa živia tým ako vyzerajú, čo majú na sebe. Ja osobne by som nikdy nemrzla len kôli tomu aby som mala oblečené tie veľmi in veci, ktoré si môžem nechať na teplejšie obdobie.

Myslím, že by sme si mali voliť hlavne to čo je nám príjemné. To čo chceme nosiť v danú chvíľu. A nestarať sa o názory iných, hlavne ak sú úplne neopodstatnené. (:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára