sobota, 24. marca 2012

Zima, zima...

Bye winter!

Doteraz som si nebola istá či nás sneh už opustil alebo nie. No dnes už nemôžem pochybovať. Ak by som mala zhodnotiť túto zimu ... bola pekná, plná zážitkov, krásnych výhľadov na zasneženú krajinu. Teraz nastáva proces "rozmrazovania" a to znamená aj trochu pohybu. (:
Dnes som si bola zabehať.. aj keď jemne popŕchalo bolo to krásne a dúha ma neminula. :) Rozhodla som sa skúsiť žiť zdravšie.. hovorím si to dosť často, no dúfam, že teraz to naozaj dotiahnem k cieľu.
Pár zimných fotiek
Krahule 2012






Foto by Domís

9 komentárov:

  1. aaa Krahule milujem!!vždy je tam super lyžovačka, dobré fotky!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ich milujem :)) je to tam super. Ďakujem. :)

      Odstrániť
  2. jak je to v písničce od SUNRISE AVENUE?
    bye bye hollywood/winter hills i'm gonna miss you ..

    ale néé, jaro jaro pojď sem k nám!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné fotky :)

    Pozývam ťa ku mne na Giveaway ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. BRRRRRRRR! to je zima! :-) Dnes jsme na Tebe narazily a jsme za to moc rady, máš to tu moc pekný a fandime ti tim padekk si te DOVOLUJEME POZVAT NA NAŠÍ GIVEAWAY! http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/05/vyrocni-g-i-v-e-w-y.html
    Budeme mo rády, když se zůčastníš a zkusíš své štěstí! :-) Budeme Ti držet palce! :-)

    OdpovedaťOdstrániť