sobota, 30. júna 2012

Zdravá zo.... zimy?

Áno naozaj je to možné. Veľa ľudí práve v zimších podmienkach trápia nádchy, popraskané pery, suché ruky.. no z krátkodobého hľadiska je tu KRYOKOMORA. Čo to vlastne je? Ide o priestor podobný saune, no práve toto miesto dosahuje teplotu až -160 °C. Pred vstupom do kryokomory je potrebná lekárska prehliadka. Samozrejme vás hned nehodia do  -160 stupnovej zimy.. počas 2 a 3 minútového pobytu v kryokomore prechádzate rozličnými štádiami.. na žačiatok "len" - 60 a postupne klesáme...  Po ukončení sa dostavujú prejavy zníženého napätia, uspokojenia, relaxu, sviežosti, psychického a fyzického uvoľnenia. Táto liečba sa označuje ako kryoterapia. Je to teda spôsob liečenia pri použití veľmi nízkych teplôt od -100 do -160°C. Výsledkom je vyvolanie obranných mechanizmov v organizme.
Táto liečba je naozaj efektívna vo viacerých ohľadoch.. či už vylepšenie športových výkonov alebo liečby napríklad reumatických  ochorení.

Pridávam aj video s podrobnejšími informáciami a ukážkami.



------ ) V horúčavách okolo 37 stupňov mi napadol článoch na schladenie (: Boli by ste schopní vyskúšať túto alternatívu?

4 komentáre:

  1. Tak tam by som teda určite nešla :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D viem si predstaviť ten adrenalín čo človeka zaplaví... ale možno by som to skúsila. (:

      Odstrániť
  2. uz si to vyskusala..ja som o tom pocula, citala, ale vyskusat ma to zatial nelaka...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno myslím, že by som to skúsila (: Predsalen zdravotne mám aj ja nejaké problémy a jedna skúsenosť naviac ma nezabije.. :D (aspon dúfam :D )

      Odstrániť