streda, 4. júla 2012

Movie Look, Snow White and The Huntsman

V poradí tretí film z môjho pohľadu. (:

Snehulienka a lovec


 Podľa traileru by som mohla očakávať drastickú odrodu Snehulienky. Plnú bitiek, vojen a prepadov. No nie je to presne ako sa zdá. Hlavnú postavu Snehulienky stvárňuje Kristen Stewart. Postava nie je príliš náročného charakteru. Snehulienka chce navrátiť svojmu kráľovstvu slávu a radosť, po tom ako zlá kráľovná ,Charlize Theron, zabila jej otca a sama vládne krajine. Kráľovná má moc ktorou vysáva mladosť a krásu z dievčat. Niečo na spôsob našej Bátoričky. Snehulienka je teda rozhodnutá bojovať. Podarí sa jej utiecť do Temného lesa. Kráľovná za ňou posiela Lovca, Chris Hemsfort A tu sme sa dostali k jadru (: Postava lovca ma zaujala najviac. Svojou minulosťou a hlavne pocitmi, ktoré sa u neho menili počas celého filmu. Povedala by som, že kôli nemu by sa oplatilo vidieť film. Na prvý pohľad vypadá ako obyčajný alkoholik no postupne sa úplne mení a vy vidíte jeho skutočné vlastnosti. Príbeh pokračuje spojenectvom Snehulienky a Lovca. Spoločne sa rozhodnú zosadiť kráľovnú. Niektoré scény boli trošku na zasmiatie ako keď sa objavil biely jednorožec a klaňal sa snehulienke.. :D No čo ma naozaj pobavilo boli naši trpaslíci (: Jeden s moderných rozťahovákom v uchu samozrejme.. :D Nuž, film je v podstate oddychový, kde vás niektoré scény celkom dojmú. Ako postava ma najviac zaujal už zmienený Lovec. A herecky bezkonkurenčne kráľovná - Charlize Theron. Aj ona u mňa dokázala vzbudiť ľútosť nad jej osudom.. aj keď na prvý pohľad sa vám môže zdať krutá.. príbeh sa vyvíja a pomaly odkrýva tajomstvá. Nie je to všetko rýchlo napísané..rýchli spád sa nekoná. A to sa mi páči. (:

Na tento film som počula skôr negatívne ohlasy. Sťažovanie na jednotvárne hranie Kristen Stewart a nudné prevedenie postavy. No myslím, že hlavný problém bude v tom, že Kristen je stále moc zanietená Twilight sagou. Ako herečka potrebuje viac skúseností vo viacerých žánroch. Viem však, že niektoré jej filmy sa k nám ani nedostali, čo je škoda. Dávam jej šancu a som zvedavá ako sa vyvinie.

Videli ste tento film? Ako sa vám páčil?

6 komentárov:

  1. Film jsem neviděla ale hned si ho jdu stáhnout ;)

    vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Film som ešte nevidela, ale rada by som si pozrela. Ďakujem za tip, idem si ho stiahnuť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. díky za milý komentář a na film se taky určitě podívám ;))
    sleduji a těším se na další posty;)

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť