piatok, 27. júla 2012

TREKKING!

Dnešný článok bude niekoho možno úplne nudiť. No ja túto tému zbožňujem a nedám na ňu dopustiť. Trekking, turistika, cykloturistika, splavy. Hovorte tomu ako chcete. No základ je ten istý. Prežiť krásne chvíle v prírode so skvelými ľuďmi. A to je niečo k čomu sa v meste nedostaneme.



Od malička sme chodili na túry a splavy, za čo som veľmi rada, no turistike po Slovensku som sa viac začala venovať asi v 7. triede na ZŠ. (: Vtedy som zistila, že tu máme tak veľa neuveriteľne krásnych miest.. bola by škoda to nevyužiť a aspoň nenazrieť do týchto krás. Akokoľvek je táto krajina politicky na dne je nádherná.
To boli také moje prvé dotyky s turistikou. Teraz chodím kam sa podarí aj keď kôli škole je to čoraz ťahšie. No väčší relax ako ležať si na tráve pri stane nepoznám. Stojí to za to vyskúšať.
Je mi jasné, že niektorý ľudia majú panickú hrôzu z takýchto výletov. :D No je to možno tým, že sa nevedia dostatočne pripraviť alebo majú zlú skúsenosť. Jasné, je to na každom či sa venuje tomu alebo hentomu.. ale aspoň raz to vyskúšať je proste nutnosť. (:
Chodíte sa odreagovať na takéto výlety?

Dúfam, že to nebola až taká nuda. Snaha o motiváciu. Možno sa tejto téme budem venovať aj inokedy (: Pekný deň.

16 komentárov:

  1. moc pekny clanek, mam nemocny koleno, ale na vylety chodim i tak rada :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne (: ah to je škoda :/ možno sa to časom zlepší (:

      Odstrániť
  2. Mě to nebaví, jelikož na takové výlety jsem nucena chodit s rodinou. Kdyby to bylo s partou kámošů, nikdo mě nemusí přemlouvat dvakrát. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ah tak (: No, ja chodím väčšinou s kamrátmi a známimy. S rodinou sa podarí tak 2 krát do roka najviac.
      Možno keby ste so sebou brali aj nejakých známych bolo by to fajn oživenie. (:

      Odstrániť
  3. Krásný fotky. Na túry jsme chodívali ještě s našima na dovolených (i na Slovensku) a mě to teda tenkrát moc nebavilo...Ale nejkrásnější túra byla asi v Jánošíkových ďurách-to byla nádhera a vzpomínám na to dodnes :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno tak je to krásne! tiež som bola (:

      Odstrániť
  4. my chodíme s tátou, moc mě to baví
    PS: druhá fotka je věru působivá ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. je to skvely clanok a krasne fotky! ja by som chcela, ale neviem sa donutit... ale ked je to motivacny clanok, tak sa budem snazit nieco s tym spravit ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada (: Možno keby si išla s priatelom alebo s kamrátmi bola by to zábava. (:

      Odstrániť
  6. Naprosto souhlasím, o české politice vůbec nemá cenu se bavit, ale taky tu máme krásně. Ráda jezdím s přítelem na motorce na různá pěkná místa u nás :)
    Zdraví Eve.h

    OdpovedaťOdstrániť