utorok, 7. augusta 2012

Summer On Skin

V dnešnom článku vám predstavím pár produktov, ktoré používam cez letné mesiace. Nejedná sa o recenziu. Väčšinu z nich pravdepodobne poznáte a možno máte aj skúsenosti. Budem rada ak sa podelíte o vaše názory. (:


Púder mi stále padal... :D


Tento krém má veľmi príjmnú textúru, jednoducho sa rozotiera a je príjemne chladivý.  


Púder, ktorý nepoužívam príliš často, no ak áno je to cez leto kedy získam nejaké to opálenie. Vtedy mi presne sadne. (:.

Toto telové mlieko je jednoducho skvelé! Nemám mu čo vytknúť. No najviac ma očarila vôňa. Dokonalý karamel. Mňam.

Ako som čítala, veľmi používaný produkt. Je ľahký, stačí naniesť v malom množstve. Pre mňa ideálny.


Tiež celkom diskutovaný produkt. Je z tých lacnejších, čo je výhodou a myslím, že za tú cenu splnil očakávania. Jemný krém s ľahkou textúrou. Rada ho používam na korektor.



Ak by ste mali záujem o recenzie, napíšte. (:

Máte skúsenosti s týmito produktmi?

6 komentárov:

  1. Cute!!!

    http://mysecretshopping.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj, rada by som ťa pozvala na giveaway :)

    www.vida-cotia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Now following you as well
    Keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. BIODERMA mám velice ráda ;)
    Jinak super blog :)

    OdpovedaťOdstrániť